Juhannusposti toi mukavan yllätyspaketin, jota en ollenkaan muistanut voittaneeni joskus keväällä. Miksemme voisi harrastaa useammin tällaisia ylläreitä, jotka lämmittävät enemmän kuin paksu villapaita keskellä kesää ja ovat kuin läheisen kaverin halaus?

Lähettäjä, Pappi puikoissa -blogin käsityötaituri ja muutenkin kiva blogiystävä oli paketoinut minulle itse tekemänsä suloisen kortin, iloisen värisen tiskirätin sekä kaksi iki-ihanaa pikku liinaa. Arvaatte varmaan, että olen iloinen. Lähettäjä ehti jo laittaa omaan blogiinsa kuvan näistä, mutta minä olen ollut vähän saamaton. Toki kiitin lähetyksestä jo aikaisemmin, vaikken saanut aikaiseksi tätä kuvan ottamista.

1245592619_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tämä päivä on mennyt perheessämme käsi- ja taidetöiden merkeissä. Mies harjoittelee parhaillaan uudella trumpetillaan, jonka posti kiikutti sopivasti ennen juhannusta. "Sataman valot" kuuluu menevän parhaillaan. Hän harjoitti soitantoa, tosin pääinstrumentillaan, jo aikaisemmin tänään, lähti aamulla keikalle ja kotiutui vasta joskus puoli neljän paikkeilla.

Minäkin olen ollut tänään taidetöiden kimpussa eli näperrellyt itselleni kesäistä aamutakkia vanhoista, pehmeäksi kuluneista froteepyyhkeistä. Tarvittiin yksi tummanruskea ja kaksi vaaleanruskeaa kylpypyyhettä sekä yksi käsipyyhe. Harmillista kun takista tuli jakku eli pituutta ei ole ihan tarpeeksi. Mietin hetken mitä teen. Virkkaan ehkä kivijalan, jätän lyhyeksi tai uhraan vielä pari pyyhettä? En muuten juuri kaipaa  kylpytakkia, mutta kun käväisen aamulla postilaatikolla, niin ei sitä ihan paitasillaan voi mennä.

Kuva tulee perässä jahka saan tämän tekeleen kuvausvalmiiksi.