Minskulta sain haasteen seuraavaan: paljasta kuusi outoa asiaa/piirrettä itsestäsi. Pakkohan tämmöinen haaste on ottaa vastaan! Tämä on kyllä kamalan vaikeaa, mutta yritetään.

1. Olen romunkerääjä. Mitään en haluaisi heittää menemään  ja kokemus onkin opettanut, että jos jotain hävitän, niin viimeistään viikon päästä sitä olisin jo tarvinnutkin.

2. En katso telkkaria. Tai siis katson uutisia ja ehkä jotain ajankohtaisohjelmaa, mutta salkkarit, idolsit ynnä muut ovat mulle melko tuntemattomia. Tästä syystä nyt on ankarassa pohdinnassa, kannattaako digiboksia edes hankkia, kun ei isäntä kaipaa telkkaria tämänkään vertaa.

3. Unohdan kännykän milloin mihinkin. En hävitä sitä, mutta se vaan jää johonkin kotona. Olen useinkin joutunut soittamaan itselleni lankapuhelimella, jotta tuntematon sijaintipaikka löytyisi.

4. Kerään vanhoja lehtiä ja lehtileikkeitä. Tämä liittyy tietysti romunkeräysviettiin. Vielä kun muistaisin, mihin olen minkäkin asian tallentanut. Tarvitsisin siis arkiston arkistointijärjestelmän.

5. En voi hävittää kirjoja. Kun toisaalta haluan mieluiten myös itse omistaa kirjan, niin meillä on kyllä aika mittava kirjakokoelma.

6. Pelkään ukkosta. Se ei selittelyjä kaipaa. Kävelen ympäri taloa ja mietin, mistä salama syöksyy sisälle. "Tiedän" etukäteen, mistä suunnasta ja milloin ukkospilvi on nousemassa. Sanomattakin on selvä, että mieheni nauttii täysin siemauksin salamoista ja jyrinästä silloin kun minä menisin kokonaan peiton alle piiloon.

Nyt minä sitten haastan seuraavat 6, jos vielä eivät ole haastetta saaneet: Iines J - Jalokiviä, Seija P - Hetkiä Heimolasta,  Genoveeva , Direktiivi - Maatalouspolitiikka, Aurinkoon - Auringonlaskun aikaan sekä  Marikki - Tarpomista. Lähtekääpä mukaan leikkiin!