Tämä Villiviini mahdollisesti muuttaa. Itse asiassa harjoittelen parhaillaan asumista uudessa osoitteessa, joka on http://villiviini.ajatukseni.net. Vivecan kattaus ei ehkä häviä kartalta, vaikka poistuu nyt uuden blogin nimestä. Se on nimeltään "toiset kattaukset", siis ilman lainausmerkkejä ja pienellä iillä. Minä, joka inhoan syvästi kaikkia kielioppia rääkkääviä pienellä kirjaimella alkavia nimiä, tein itse hätäpäissäni pienellä teellä alkavan otsikon. Hyi minua! En ole vielä niin taitava, että olisin oppinut korjaamaan otsikkoa, mutta eiköhän sekin tässä pian suju. Harjoitteluvaihe on menossa.

En toistaiseksi osaa muuttaa kävijämääriä uuteen laskuriin, en ehkä yritä opetellakaan. Sen sijaan osaan kyllä sen verran ynnälaskua, että pidän tuossa sivussa olevan hyvänkierron voimassa. Toisin sanoen sitten kun molempien blogien yhteenlasketut kävijämäärät pääsevät itse asettamiini tavoitteisiin, annan lahjoitukseni ihan itse valitsemilleni kohteille.

Eilen olin vielä tukevasti sitä mieltä, että vaikka paheksunkin Alma median tekosia mediamaailmassa, en kuitenkaan protestoi hylkäämällä Vuodatusta. Tänään olen toista mieltä ja kuten blogiystäväni IinesJ sanoi entisessä blogissaan: "Ainahan nainen mieltään saa muuttaa".  Voisin hurskaasti sanoa, että en ole muuttamassa Alman takia, mutta olen minä. Kyllä minua sen verran tuo ketkuilu ja kummalliset irtisanomisperusteet harmittavat, vaikkei koko totuus vielä olekaan ilmeisesti tullut esille.

Kuten aikaisemmin jo kirjoitin, en ole ihan varma omasta mielipiteestäni, mitä tulee homoliittoihin. Mutta sen tiedän takuuvarmasti, että minulla on mielipide syrjinnästä ja aiheettomista irtisanomisista. Kun kumpikin on Suomen laissa kielletty, voin olla vapaasti ihan mitä mieltä tahansa esimerkiksi homoista ja lesboista, vaikken hyväksykään  sukupuoleen, ikään, uskontoon, ulkonäköön, etniseen taustaan, ihonväriin jne. perustuvaa syrjintää enempää työyhteisössä kuin muuallakaan. Piste.

1967375.jpg

Tätä muuttoilmiötä on nyt selvästi ilmassa. Iineksen lisäksi ainakin Kaisa on vaihtanut osoitetta. Tänään löysin Obeesian ansiosta tämän www.ajatukseni.net -blogipalvelun ja rakastuin suinpäin. Ehkä aikaa myöten molempien blogieni sisältö selkiytyy. Näiden lisäksi minulla on vielä kaksi salaista harjoitusblogia, joista toiseen en eilen päässyt edes sisälle, vaikka mielestäni naputtelin oikeat tunnukset. Toista en viitsinyt kokeillakaan.

Harjoittelen nyt kaikessa rauhassa näitä "ajatuksiani" asian kerrallaan eli sitä mukaa kun uusia juttuja tulee vastaan. Esimerkiksi kuvien siirrosta tuonne uuteen blogiin minulla ei toistaiseksi ole aavistustakaan. "Toiset kattaukset" on nyt myös blogilistalla, josta voit merkitä sen suosikiksesi tai sitten pysyä täällä lukemassa ja kommentoimassa. Sähköpostini, joka on tuossa vasemmassa yläkulmassa, on entinen sielläkin ja olen siis Villiviini kuten ennenkin.

Olisi kiva, jos tosiaan pysyisit blogiystävänäni. Erityisesti kommentteja olisi kiva saada! Lisään linkin johonkin laatikkoon.