Tarhapöllö haastoi minut: kerro itsestäsi seitsemän faktaa ja haasta edelleen seitsemän muuta bloggaajaa. Tämä on kiva, joten kerronpa itsestäni tämän:

1) Olen yhden miehen vaimo, yhden lapsen äiti ja yhden lapsen mummi, mutta yhteensä meillä on neljä lasta ja kaksi lapsenlasta, kaikki rakkaita.

2) Olen pehmeä ja piikikäs, herkkä ja äksy, kuten tämän ikäisten akkaihmisten mielestäni kuuluukin olla.

3) Olen laiska, huolimaton ja mukavuudenhaluinen, mutta hyvin aikaansaapa, jos toimeen tartutaan.

4) Rakastan värejä - kaikkia muita paitsi ruskeaa ja oranssia. Niin ja mustaa ja valkoista, jotka eivät värejä olekaan, joten niitä ei tarvitse noteerata eikä ainakaan päälleen laittaa.

5) Pelkään ukkosta.

6) Pikkulikkana olin pullukka, sitten laiha luikku ja nyt taas palannut oikeaan olomuotooni eli paksuksi matamiksi.

7) Noudatan sääntöjä ja ohjeita sen takia että niin kuuluu tehdä, kumma kyllä, kun olen kaukana pedantista.

702613.jpg

Ruusupuu eli meidän pihan vanha ruusu, joka on hakenut tukea ja turvaa itselleen männystä.

Tuota noin, kun ovat kaikki blogitutut jo tainneet saada haasteen, niin en kiusaa haastamisella erityisesti ketään, mutta sinä, joka luet tätä: otapas haaste vastaan ja kerro itsestäsi!