Olen eilen illalla ja vielä tänäänkin taistellut tämän blogini kanssa. Elegia on tehnyt minun mielestäni ihania uusia pohjia Vuodatukseen - olenkin jo jonkin aikaa kaivannut uutta pohjaa itselleni. Mutta kas, vaikka olen varmaan sata kertaa vaihtanut tähänkin blogiini pohjaa, niin nyt ei meinannut millään onnistua. Tumpeloin joko minä tai pohja. Vihdoin ja viimein sentään sain tämän vaihdettua.

Tämä pinkki pohja siis on myös Elegian Puvustamon tuotantoa. Linkki ja nappi sinne on oikean laidan alareunassa, mutta varmuuden vuoksi taidan tehdä linkin vielä tähänkin. Ei kuitenkaan kukaan jaksa rullata sivua sinne asti, aina hyväntekeväisyyssivujen ja mainosten alapuolelle.

Olkoon nyt tämä toistaiseksi pohjana, vaikka onkin vähän liian pinkki minuun makuuni. Olisivat ne ihanat ruusut olleet vielä romanttisempia, ei sen puoleen, joten nyt en marise. Olen iloinen, että sentään joku pohja toimii.

Osaavatkohan kaikki muut tehdä itse blogipohjia, kun pohjantekijät ovat huvenneet taivaan tuuliin? Minä en osaa enkä lähiaikoina aio opettellakaan. Facebookissa on ihan tarpeeksi opiskelemista. Huomaan sen käytössä yhden ongelman (heh, siis vain yhden - ). Tytär kyllä lupasi antaa yksityisopetusta.

Kun täällä esiinnyn anonyyminä ja siellä ihan omalla nimellä, niin blogitutut eivät tietenkään tunnista vaatimatonta persoonaani siellä. Kun myös menin vaihtamaan muutamia vuosia sitten nimeä, niin vanhemmat tutut tuntevat vain vanhalla, työuran aikaisella nimellä, mutta eivät nykyisellä. Jos joku ihan hirveästi haluaa päästä fb-kaverikseni, niin voi kyllä ottaa yhteyttä sähköpostilla. Osoite on kuvan alapuolella.